تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 2856
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد رمضانی با اشاره به وقفه‌ای که در روند تکمیل برخی از بوستان‌های منطقه هشت ایجاد شده ابراز داشت: با توجه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها شهرداری منطقه برای تکمیل برخی از پروژه ها با مشکلات مالی با پیمانکاران مواجه شد که با پیگیری‌های مستمر و انعقاد قراردادهای جدید مشکلات مرتفع شد و و پروژه های احداث بوستان‌ها با روند مطلوب پیش می‌رود.
وی در ادامه با اشاره به مختصات بوستان واقع در محله یک مسکن مهر خاطر نشان کرد: این بوستان با مساحت ۵۱هزار متر مربع یکی از بزرگترین بوستان های محله‌ای در سطح شهر است که دارای امکاناتی نظیر سالن ورزشی، پارکینگ، سرویس بهداشتی ، نمازخانه و زمین‌های ورزشی است.
سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه با هدف افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی در میان شهروندان چندین بوستان در این منطقه در سال جاری احداث می شود افزود: پردیسان از نظر سرانه فضای سبز در میان هشت منطقه شهری رتبه نخست را دارد و در سال جاری نیز این سرانه افزایش چشمگیری خواهد داشت.
رمضانی با بیان اینکه بوستان محله یک مسکن مهر به طور کامل تکمیل شده است و تنها احداث شبکه روشنایی این بوستان باقی مانده است خاطر نشان کرد: درصدد هستیم تا پایان سال جاری این بوستان را به بهره‌برداری برسانیم.
شایان ذکر است طبق برآوردهای اولیه هزینه احداث این بوستان بیش از ۵۰میلیارد ریال است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pqia2bq4ela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما