تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 2843
سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قم گفت: تا پایان آذرماه تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان قم از طریق نرم‌افزار «برق من» و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.
ارائه تمام خدمات به مردم از طریق نرم افزار «برق من»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم،سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قم با حضور در برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی "بی‌تعارف" به سؤالات و مشکلات مردمی، مخاطبان این برنامه پاسخ دادند.

"سید محمدرضا غفوری" سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان همچنین در این برنامه به معرفی و نحوه استفاده شهروندان از برنامه نرم‌افزاری «برق من» پرداخت و گفت: تا پایان آذرماه تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان قم از طریق این نرم‌افزار و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه ۴۰ خدمت به صورت غیرحضوری و با نصب نرم‌افزار «برق من» امکان‌پذیر است، اظهار داشت: این نرم‌افزار ویژه دارندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل "اندروید" و "آی‌واس" است که با نصب آن به راحتی می‌توانند از خدمات شرکت توزیع برق بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان یادآور شد: ۲۸ خدمت در حوزه خدمات مشترکین از قبیل خرید انشعاب، افزایش و کاهش آمپراژ، تغییر نام، بررسی صورتحساب و رؤیت پذیری قبوض و ۱۲ خدمت در حوزه بهره‌برداری از قبیل مشکلات شبکه برق معابر، ثبت خاموشی و خسارت به شبکه و وسایل برقی مردم در نرم‌افزار برق من قابل ارائه به شهروندان است.

وی تصریح کرد: مشترکین می‌توانند در بخش برق امید برنامه نرم‌افزاری«برق من»، وضعیت خود را در گروه‌های کم‌مصرف، خوش مصرف و پرمصرف شناسایی و جهت استفاده از برق رایگان و‌ کاهش هزینه‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

غفوری در پایان سخنان خود تأکید کرد: مشترکینی که به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند از طریق تماس با سامانه 1521 در ساعات اداری از خدمات مشترکین بهره‌مند شده و همچنین قبوض مصرفی برق خود را پرداخت کنند.

:وی افزود: مشترکین همچنین می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از طریق تماس با سامانه 121 خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان در حوزه بهره‌برداری بهره‌مند شوند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.5arct1avpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما