تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 2842
مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شبکه توزیع برق قم از بازسازی روشنایی معابر مناطق امین‌آباد و شهرقائم با اعتباری افزون بر 360 میلیون تومان خبر داد.
روشنایی معابر شهرقائم و امین آباد قم بازسازی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس "محمود آقا محمدی" با اشاره به دستاوردهای مانور سراسری بازسازی شبکه‌های فرسوده برق در قم اظهار داشت: این مانور با تمرکز بر روی مناطقی از شهر که بیشترین مشکلات و گلایه مردمی را به لحاظ روشنایی داشتند انجام شد.
وی با بیان اینکه در این مانور نسبت به بازسازی روشنایی معابر منطقه امین‌آباد شامل خیابان‌ها و کوچه‌های میعاد، شفق، شهید منتظر، معصومیه جنوبی و بلوار شهید موسوی با صرف هزینه افزون بر 215 میلیون تومان اقدام شد گفت: در این مناطق بیش از ۱۰۵ دستگاه چراغ ۷۰ وات سدیم نصب و تعداد ۱۸۲ مورد" تک خاموشی" نیز برطرف شد.
مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شبکه توزیع برق قم همچنین از بازسازی روشنایی معابر شهر قائم در قالب مانور سراسری بازسازی شبکه‌های فرسوده برق در قم خبر داد و خاطرنشان کرد: شبکه معابر خیابان اصلی شهر قائم و فرعی‌های آن شامل خیابان شهید پیروسی، حریم ریل راه‌آهن، اسماعیل‌آباد و خیابان‌های شهیدان باهنر و رجایی در این مانور بازسازی شد.
وی نصب ۶۵ دستگاه چراغ ۷۰ وات سدیم، نصب ۱۰ چراغ پهن تاب در محله‌ها و برطرف کردن ۱۲۵ مورد تک خاموشی با صرف اعتباری افزون بر ۱۴۵ میلیون تومان را از اقدامات انجام شده در منطقه شهر قائم برشمرد.


 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.knit23n6iftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما