تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : 2832
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برنامه‌های روز قم، اظهار داشت: امسال دومین سالی است که به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم برنامه‌هایی در دبیرخانه روز قم برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم برنامه‌های روز قم را در سال جاری تشریح کرد و افزود: برنامه‌هایی در حوزه عمران و زیرساخت، فرهنگ شهروندی و ایثار شهادت در سال جاری با توجه به هم‌زمانی با شهادت شهید زین‌الدین و کنگره ملی شهدای قم تدارک دیده شد.

مقیمی مدت اجرای برنامه بزرگداشت روز قم را ۱۷ روز اعلام کرد و گفت: با توجه به ۱۷ روز اقامت پر خیروبرکت حضرت معصومه (س) در قم این برنامه در این مدت اجرایی برگزارشده است.

وی اقدامات سازمان را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: در سازمان، برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگ شهروندی، افتتاح سرای محله در مناطق محروم و همچنین برنامه‌هایی برای ارتقاء فرهنگ عمومی اجراشده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: رونمایی از کتب مختلف، بیش از ۵۰۰ جشن و اتفاقات پرنشاط در قالب برنامه‌های نمایشی شهری، گروه سرود، اجرای تئاتر و … با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشده است.

مقیمی همچنین برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت را نام برد و گفت: رونمایی از ۱۲ یادمان سرداران شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، رونمایی از چهل کوچه شهید و بیش از ۴۰ رویداد فرهنگی در این حوزه نیز برگزارشده است.

وی سپس بوستان زین‌الدین را نخستین بوستان طبقاتی شهر قم عنوان و بیان کرد: این بوستان از پارک جمشیدیه تهران الگوبرداری شده و هم فضای کوهیپمایی و هم فضای سبز مناسبی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم از افتتاح هم‌زمان باغ پرندگان خبر داد و یادآور شد: هم‌زمان ۹ هزار و ۹۰۰ متر فضای سبز به‌عنوان یکی از افتخارات شهر قم نیز افتتاح‌شده و سرانه فضای سبز قم را به عدد ۲۰ متر به ازای هر شهروند می‌رساند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.w9xrak97xpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما