تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : 2830
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر بهرام سرمست استاندار، دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، بهشتی معاون عمرانی استانداری قم، صبوری مدیرکل راه و شهرسازی، اعضای شورای اسلامی شهر قم، جانقربان معاون شهرسازی شهرداری، حلوایی معاون فنی و عمرانی شهرداری قم و برخی دیگر از مدیران مدیریت شهری صبح امروز از بافت فرسوده، سکونت‌های غیررسمی و پروژه اصلاح ورودی جعفریه بازدید کردند.

استاندار قم در این بازدید با اشاره به اهمیت ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده، اظهار داشت: کارگروه مشترکی در این زمینه با مشارکت شهرداری و راه و شهرسازی تشکیل شود تا بتوان مشکل ساکنان این منطقه حل کرد.

سرمست به انجام مذاکراتی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هم در این رابطه خبر داد و گفت: اگر بتوانیم همکاری‌های ستاد اجرایی فرمان امام را هم جذب بکنیم می‌تواند برای پشتیبانی از طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی استفاده کنیم.

سید رضا حسینی، سرپرست منطقه شش شهرداری قم نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در این زمینه، تصریح کرد: شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند ساماندهی این مناطق را به پیش ببرد و نیاز بوده تا دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه ورود و با شهرداری همکاری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.x8wbjh8v79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما