چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹
خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی
بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در دوره شیوع کرونا دامنه خدمات خود را توسعه داده تا الزام به حضور در شعب به کمترین میزان ممکن برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ،به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، تشویق مشتریان به افزایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در دستور کار قرار گرفته است. *
از سوی دیگر به منظور کاهش تردد مشتریان در شهر و همچنین کاهش مراجعه به شعب، برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به * افزایش سقف کارت به کارت تا 10 میلیون تومان و نیز تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه به شعبه * اشاره کرد.
همچنین  دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد فعال اند و بدون هیچ محدودیت زمانی، به طور شبانه روزی در هفت روز هفته  به مشتریان خدمت رسانی می کنند.

از سوی دیگر به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» ( bajebot@ ) بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. * این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.

 از آنجا که شعب بانک ها از مستعدترین مراکز انتقال ویروس کرونا شناخته شده اند؛ توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری راه موثری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک قابل توجهی به حفظ سلامت کارکنان بانک ها و مشتریان است.

 

 

 

انتهای پیام/

*نام و نام خانوادگي :

پست الکترونيکي :

*مطلب :
۱) نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
آخرين عناوين
پربازديدها
پربحث ترین ها