تاریخ انتشار :شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : 2793
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ابوالقاسم مقیمی در نخستین نشست فرهنگی و مراسم امضا تفاهم‌نامه شهرداری‌های شهرهای زیارتی در حوزه گردشگری که در شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: سالروز پرخیر و برکت ورود حضرت معصومه (س) به قم روز قم نام گذاری شد و امسال دومین سالی است که شهرداری قم ویژه برنامه‌هایی را به این مناسبت تدارک دیده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروسی کرونا برنامه‌های روز قم شکل دیگری گرفت، تصریح کرد: سعی شد برنامه‌های روز قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور کمترین جمعیت برگزار شود.

مقیمی اضافه کرد: حضرت معصومه (س) در مدت زمان ۱۷ روز در قم اقامت داشتند اما همین مدت زمان کوتاه موجب منشا تحولات گسترده‌ای در قم شده است.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که شهرداری قم برای گرامیداشت روز قم به اجرا رسانده است، گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیم و جدید حرم حضرت معصومه (س)، اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه اجتماعی فرهنگی در سطح شهر، تدوین تولید محتوا در طرح درس‌های شهروندی، برگزاری محفل طنز قمپز، برگزاری شب شعر حرم و … از جمله اقدامات شهرداری در گرامیداشت روز قم به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های شهرداری در این ایام در حوزه ایثار و شهادت، بیان کرد: تولید کتاب انقلاب تورهای گردشگری، ساخت ۱۲ سردیس شهدا، افتتاح بوستان شهید زین‌الدین و بوستان یادمان شهدا و افتتاح بیش از ۶ بوستان شهری از اتفاقات خوبی است که در روز قم امسال انجام شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.oqia2bqm1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما