تاریخ انتشار :شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : 2787
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سیدابوالفضل میریک امامی در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) در آستانه افتتاح است و به‌زودی زیر بار ترافیک می‌رود.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مبلغ پیمان این تقاطع افزود: اجرای تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) با رقم پیمان ۴۶ میلیارد تومان از شهریور ماه ۹۶ در دستور کار سازمان توسعه  و عمران شهرداری قم قرار گرفت.

وی بابیان اینکه این تقاطع بلوار شهید کبیری را به اتوبان امام علی(ع) متصل می‌کند تصریح کرد: اجرای این تقاطع سبب کاهش بار ترافیکی در میدان ولی‌عصر(عج)، روان‌سازی ترافیک و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی در میدان ولی‌عصر(عج) خواهد شد و از سوی دیگر موجب سهولت دسترسی به اتوبان امام علی(ع) و مسجد مقدس جمکران می‌شود.

میریک امامی افزود: این تقاطع در سه سطح میدان ولی‌عصر(عج) اجرا شده که در سطح صفر میدان قرار دارد، پل اصلی که بلوار کبیری را به اتوبان امام علی(ع) و برعکس متصل می‌کند و پل رمپی که اتوبان امام علی(ع) را به بلوار خلیج‌فارس متصل می‌کند، دو سطح دیگر این تقاطع هستند.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مساحت پل و عرشه تقاطع غیرهمسطح تصریح کرد: مساحت عرشه پل اصلی ۹۰۰۴ مترمربع با ۳۴۹ متر طول و مساحت عرشه پل رمپی ۵۰۱۹ مترمربع با ۴۹۴ متر طول است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.cd0iw6deegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما