تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : 2778
سرپرست منطقه شش شهرداری قم با اشاره به سرانه اندک فضای سبز منطقه، گفت: بوستان 3 هزار مترمربعی خانواده با توجه به درنظرداشتن تمهیداتی برای بانوان و خانواده می‌تواند تأثیرات مثبت فرهنگی و اجتماعی برای منطقه داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید رضا حسینی در حاشیه افتتاح بوستان خانواده در گفت‌وگو با شهرنیوز، اظهار داشت: این بوستان در زمینی با مساحت حدود ۳ هزار مترمربع و با توجه به سرانه اندک فضای سبز منطقه شش شهرداری قم احداث‌شده است.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم افزود: با توجه به وسعت منطقه شش، تراکم جمعیت و سرانه کم فضای سبز نیاز به احداث چنین بوستان‌هایی احساس می‌شد که با توجه به ویژگی‌های خوب این زمین برای احداث بوستان انتخاب شد.

حسینی با اشاره به تمهیدات این بوستان برای بانوان، تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال بانوان و خانواده‌ها در سطح منطقه شش لازم بود بوستانی به این منظور اختصاص داده می‌شد که می‌تواند تأثیرات فرهنگی و اجتماعی برای منطقه داشته باشد.

وی به هزینه اجرای این بوستان هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کاشت درختان و گیاهان این بوستان از قبل انجام‌شده بود هزینه‌های تملک نداشت بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.ed0iw6decgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما