تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : 2765
سرپرست شهرداری منطقه هشت قم با اشاره به مساحت 7/2 هکتاری بوستان کتاب، گفت: این بوستان یک میلیارد و 200 میلیون تومان بودجه استانی داشته و بیش از یک میلیارد تومان نیز از اعتبارات منطقه هشت به آن اختصاص داده‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد رمضانی در حاشیه افتتاح بوستان کتاب در محله سه پردیسان در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به افتتاح بوستان کتاب همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اظهار داشت: این بوستان در مساحت ۷/۲ هکتاری در محله سه مسکن مهر پردیسان واقع‌شده است.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم بابیان اینکه بوستان کتاب بوستان بسیار زیبا و دارای شاخصه‌های خوبی است، افزود: بوستان کتاب هم از خیابان بصیرت و هم از خیابان استقلال دسترسی داشته و پارکینگ اختصاصی دارد که ازجمله شاخصه‌های مسکن مهر است.

رمضانی با اشاره به محله محور بودن بوستان‌های پردیسان، تأکید کرد: یکی از قابلیت‌های مسکن مهر این است که با وجود اینکه واحدها کوچک است بوستان‌هایی که به همت شهرداری قم احداث‌شده، فضای خوبی را برای حضور مردم فراهم کرده که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

وی بابیان اینکه رضایت مردم و قدردانی آن‌ها بهترین انگیزه برای ماست، تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های این بوستان که افتتاح آن را ویژه‌تر کرد این بود که در پس از اعلام مرکز در یک محدوده زمانی کوتاه ۱۵ روزه به‌صورت فوری و باهمت همه بخش‌های فضای سبز تکمیل و برای افتتاح آماده شد.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم اقدام فوری بخش‌های مختلف فضای سبز برای تکمیل این پروژه را یک رستاخیز خواند که موجب شد این بوستان در بهترین فصل که فصل کاشت بود، احداث شود.

رمضانی یکی از اتفاقات خوب در مسکن مهر را محله محور بودن فضای سبز آن ارزیابی کرد و افزود: برای هر محله در مسکن مهر یک بوستان طراحی‌شده است که آسایش مردم را به همراه خواهد داشت.

به گفته وی بافاصله ۲۰۰ متر از این بوستان کتاب با یک پیاده راه به بوستان محله یک می‌رسیم که با مساحت ۱/۵ هکتار یک بوستان محلی بی‌نظیر است.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی بوستان محله یک نیز خبر داد و گفت: این بوستان نیز به‌زودی قابل‌افتتاح است.

سرپرست شهرداری منطقه هشت قم با اشاره به هزینه‌های احداث بوستان کتاب، تأکید کرد: این بوستان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه استانی داشته و یک میلیارد تومان نیز از اعتبارات منطقه هشت به آن اختصاص داده‌شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.0b5urhbzsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما