تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : 2763
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تأکید شهردار قم در افزایش نشاط اجتماعی از تدوین 30 سرفصل از برنامه‌های شهرداری در حوزه ایثار و شهادت خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانترزاده در آئین افتتاح بوستان کتاب که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در محله سه مسکن مهر پردیسان برگزار شد، اظهار داشت: این بوستان می‌تواند شروع فصل جدیدی از خدمات فرهنگی شهرداری باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بابیان اینکه امیدوار هستیم که این افتتاح باعث شود کتاب دوستان بتوانند در ایام سال از این بستر استفاده کرده و سبب تشویق مردم به کتاب و کتاب‌خوانی شود، اظهار داشت: مجموعه خدمات فرهنگی شهرداری در فصل ویژه‌ای با پیگیری‌های و تأکیدات شخص شهردار در حال پیگیری است.

کلانترزاده با اشاره به افتتاح‌های و مراسم رونمایی در هفته گذشته و روزهای پیش رو ادامه داد: در این ایام هرروز خبر خوشی را در شهر می‌شنویم که در فصلی که همه دل‌نگران کرونا هستیم سبب افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم، تصریح کرد: در آستانه سالگرد شهید مهدی زین‌الدین آئین رونمایی ۴۰ کوچه بانام ۴۰ شهید را روز گذشته برگزار کردیم و از ۱۲ یادمان شهدا در شهر قم رونمایی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از افتتاح بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ۳۰ سرفصل از اقدامات تنها در حوزه ایثار و شهادت در دستور کار شهرداری بوده که در این روزها به سرانجام رسیده است

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.me8fuqeatsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما