تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : 2760
مجموعه انیمیشن فرهنگ شهروندی با عنوان زندگی بی زباله امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید عبدالله میرابراهیمی در جلسه رونمایی از مجموعه انیمیشن‌هایی فرهنگ شهروندی که در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده با ساخت این مجموعه به صورت اپیزودی، پیام‌های شهروندی را درکوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین تاثیرگذاری به شهروندان ارائه دهیم.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تاثیرگذاری استفاده از شخصیت آفرینی برای ارائه محتوای آموزشی، گفت: مدیریت شهری در هر دوره برای مشارکت شهروندان در حوزه تفکیک و جمع‌آوری پسماند از نمادها، لوگوها و شخصیت‌های گرافیکی گوناگونی بهره می‌برد.

میرابراهیمی با اشاره به تولید انیمیشن‌های آموزشی با شخصیت کارتونی جدید، گفت: این سازمان در راستای برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی طرح کاهش پسماند برآن شد تا با استفاده از حضور کارشناسان حوزه گرافیک و در راستای افزایش اثربخشی فرآیندهای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی حوزه مدیریت پسماند در میان شهروندان، نسبت به ساخت شخصیت های جدید آموزشی اقدام نماید.

وی افزود: مجموعه انیمیشن‌های زندگی بی‌زباله، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در موقعیت‌های مختلف و در مواجهه با یکی از اصول و مفاهیم مدیریت پسماند قرار می‌گیرند و به کمک راوی داستان نسبت به اخذ تصمیم درست اقدام می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم یادآور شد: این مجموعه به صورت سریالی تهیه شده و در اختیار شهروندان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.39xrak9uzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما