تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : 2757
مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش گفت: درهای شهرداری قم همواره به روی ارتش باز بوده و با روی گشاده از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران استقبال کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، امیر خرم طوسی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی یک مجتمع اقامتی، تجاری، آموزشی در پیامبر اعظم(ص) با ابراز قدردانی از همکاری شهرداری قم با ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: درهای شهرداری قم همواره به روی ارتش باز بوده است.

خرم طوسی با اشاره به مقام و مرتبه شهر قم از منظر جایگاه عالی‌رتبه علمی و از سوی دیگر مجاورت با بانوی کرامت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امیدوار هستیم که بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که همکاران ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران بتوانند در این شهر حضور پیدا کنند و ضمن زیارت و سپری اوقات بتوانیم در مسیر رشد و تعالی خودشان و خانواده‌شان قدمی برداشته باشیم.

وی با ابراز قدردانی از شهردار قم، افزود: چه در اصفهان و چه در قم با لطف دکتر سقائیان نژاد برای ارتش جمهوری اسلامی ایران قدم‌های بزرگی برداشته شد.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش تأکید کرد: شهردار قم و بدنه شهرداری همواره با روی گشاده با ارتش و بنیاد تعاون ارتش مواجه شدند و با استقبال خوبی مواجه شدیم و از شهردار و معاونان محترم شهردار تشکر می‌کنم.

خرم طوسی از مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر هم تشکر کرد و افزود: امیدوار هستیم که موفق به خدمت درست، کامل و به هنگام در این شهر شویم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.pqia2bqmmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما