تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : 2756
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سلیمی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع اقامتی، تجاری، آموزشی پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این پروژه با عنوان پروژه بصیرت نامگذاری شده است که در زمینی حدود ۵۶ متر در ۱۳۶ متر در مجاورت بلوار پیامبر اعظم(ص) احداث خواهد شد.

مدیر پروژه بصیرت بابیان اینکه این پروژه  ۷۸۱۵ مترمربع زمین را به خود اختصاص داده است، افزود: هدف پروژه بصیرت بیشتر فرهنگی و آموزشی است و در همین راستا هم طراحی‌ها صورت گرفته است.

سلیمی به سطح اشغال پارکینگ هم اشاره کرد و افزود: پارکینگ با دوطبقه منفی و یک نیم‌طبقه به‌صورت کاربری تأسیساتی طراحی‌شده و ۵۵ درصد سطح زمین را اشغال کرده است، حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع پارکینگ برای این پروژه طراحی‌شده است.

وی بابیان اینکه طبقه همکف تقریباً سطح اشغال ۴۵ درصد از زمین را دارد تأکید کرد: بیشتر کاربری این طبقه به‌صورت تجاری و آموزشی تعریف‌شده است و در طبقه اول هم بیشتر کاربری فرهنگی است.

مدیر پروژه بصیرت بابیان اینکه مجموعاً همکف و طبقه اول ۷۰۳۷مترمربع سطح اشغال دارد، تصریح کرد: در طبقات دوم الی هفتم کاربری اقامتی طراحی‌شده است که در حدود ۲۱ هزار مترمربع مساحت دارد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sb5urhbz0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما