تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : 2755
شهردار قم گفت: کار کردن در شهر قم اعم از غرس یک درخت تا اجرای پروژه‌های عمرانی سبب افتخار و باقی صالحات است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع اقامتی، تجاری، آموزشی بصیرت ارتش در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: در ایامی به سر می‌بریم که همزمان با سالروز ورود و اقامت کریمه اهل‌بیت(س) است و این برکت حضور ایشان منشأ خیرات برای سرزمین قم بوده است.

شهردار قم با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند مدرنیته به ساختمان و توسعه شهرها در ظاهر است، ابراز کرد: در سوره یاسین اشاره شده که تا قبل از حضور پیامبر،  این شهر قریه بود که با ورود پیامبر اعظم(ص) تراز این شهر تغییریافته و شأن حضور حضرت محمد(ص) سبب مدینه شدن این شهر شد.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه کرامت و حرم اهل‌بیت(ع) شدن شهر قم به‌واسطه حضور حضرت معصومه(س) است، تصریح کرد: دانه‌های گرانقدری در این شهر مانند مسجد مقدس جمکران قرار دارد که مرکز آینده‌پژوهی دین اسلام است.

وی تاریخ هفت هزار ساله شهر قم را موردتوجه قرار داد و افزود: وجود دفاتر بیوت مراجع عظام تقلید، ۳۵ هزار دانشجو از کشورهای مختلف و اسلام آموزی ۸۶ هزار طلبه از درگیر ویژگی‌های شهر قم است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: کار کردن در شهر قم اعم از غرس یک درخت تا اجرای پروژه‌های عمرانی سبب افتخار و باقی صالحات است و با توجه به تجربه همکاری که با ارتش شجاع و مقاوم داریم قطعاً این پروژه سبب خیرات می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.mnuk49n0m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما