تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : 2743
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات دفاع مقدس به نسل جوان گفت: جامعه ایرانی مدیون شهدا است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،/ حسن مالکی نژاد در حاشیه مراسم رونمایی از ۱۲ یادمان شهدای شاخص شهر قم که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان مدیریت شهری و خانواده شهدا برگزار شد، ساخت یادمان شهدا را کاری جهانی دانست و اظهار داشت: برگزاری رویدادهای فرهنگی در سراسر جهان برای حفظ هویت آن کشور انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم فرهنگ ایران را وام گرفته از فرهنگ شهادت و مکتب اهل‌بیت (ع)عنوان کرد و افزود: نسل جوان باید بداند چه کسانی در حفظ این فرهنگ و هویت تلاش کرده و هیچ نمادی زیباتر از یادمان شهدا نخواهد بود.

مالکی نژاد تصریح کرد: نصب یادمان شهدا نشان‌دهنده غنا و قدرت فرهنگ ما در جامعه بوده و ارتباط مستمر شهروندان با آن باعث می‌شود بدانیم باید راه چه کسانی را ادامه بدهیم.

وی جامعه را مدیون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا از همه آرزوهای خود گذشته و برای حفظ انقلاب جان خود را تقدیم کرده و باید برای زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها آثاری ماندگار طراحی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ارتباط مستمر به ماندگاری شهدا کمک کرده و باعث می‌شود نسل آینده ما به هویت تاریخی ما پی ببرند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.knit23nqxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما