تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : 2732
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: نخستین رونمایی از یادمان 12 شهید شاخص شهر قم ابتدای راه بوده و باید شهر قم به نام شهر شهادت و تکریم از شهدا شناخته شود.
۱۲ یادمان شهدای قم رونمایی شد/نماد سردار سلیمانی در قم ساخته می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانترزاده در آیین رونمایی ۱۲ یادمان شهدای شاخص شهر قم که در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با حضور شهردار قم، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، پیشکوستان عرصه دفاع مقدس و خانواده شهدا در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: با توجه به گفته مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا و تکریم و معرفی آن‌ها کمتر از شهادت نبوده و باید به این مهم در همه حوزه‌ها پرداخته شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برگزاری بزرگداشت شهدا در ایام پر خیروبرکت ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم را موردتوجه قرارداد و افزود: نخستین رونمایی از یادمان ۱۲ شهید شاخص شهر قم ابتدای راه بوده و باید شهر قم به نام شهر شهادت و تکریم از شهدا شناخته شود.

کلانترزاده ۱۲ یادمان نخست را متعلق به علما و سرداران شهید شهر قم معرفی و تصریح کرد: اتفاقات خوبی در قالب کنگره شهدا در حال رقم خوردن بوده و برگزاری کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم کارنامه‌ای درخشان برای شهر قم خواهد بود.

وی از برگزاری ۴ رویداد شهری توسط شهرداری در حوزه شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۰ کوچه و معبر نیز به نام شهدا نام‌گذاری و پلاک کوبی شده و در ایام پر خیروبرکت سالروز ورود حضرت معصومه(س) رونمایی خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با ابراز تأسف از شرایط ایجادشده و شیوع ویروس کرونا گفت: امروز جای بسیاری از خانواده شهدا خالی بوده و در این رونمایی جای خالی اعضای خانواده شهدا حسرتی برای همه افرادی است که در به نتیجه رسیدن این کار بزرگ تلاش کرده‌اند.

کلانترزاده ضمن قرائت پیام شهردار قم از دستور شهردار قم برای ساخت نماد شهید سردار سلیمانی و شهدای همراه وی خبر داد و افزود: این حرکت و دغدغه شهردار قم در معرفی شهدا نقش مهمی داشته و اتفاقات بزرگی در این حوزه رقم خواهد خورد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.md0iw6de0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما