تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : 2731
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از تخفیف نزدیک به 4 میلیارد تومانی در دفن اموات کرونایی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سیف‌الدین موسوی نیارکی، سازمان آرامستان‌ها را از زمان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم دانست و اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا سازمان آرامستان‌ها برای همراهی با مردم و کم شدن دغدغه‌های خانواده متوفاییان کرونایی هزینه‌ها را کاهش داده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم اختصاص قطعه رایگان برای دفن اموات کرونایی را موردتوجه قرارداد و افزود: تغسیل و دفن اموات کرونایی در قطعه ۴۲ کاملاً رایگان بوده و دفن در سایر قطعات با ۲۰ درصد تخفیف انجام می‌شود.

موسوی نیارکی از بیش از چهار میلیارد تومان تخفیف آرامستان بهشت معصومه (س) به شهروندان خبر داد و تأکید کرد: برای دفن رایگان اموات در همه بخش‌های آرامستان نیاز به بودجه دولتی و تصویب مجلس شورای اسلامی است.

وی با تأکید بر اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر قم در دریافت هزینه‌ از خانواده متوفا، خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌ها بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر قم دریافت شده و بیش از این اعمال تخفیف در توان سازمان نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان مطرح کرد: هزینه انتقال متوفا از بیمارستان تا بهشت معصومه(س) و انجام تمام مراحل تغسیل و دفن به طور دقیق محاسبه می‌شود و هیچ مبلغی خارج از مصوبه شورای اسلامی شهر قم دریافت نشده و تخفیفی نیز خارج از مصوبه صادر نمی‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.x8wbjh8fz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما