تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : 2726
رئیس ستاد مرکزی اعتکاف استان قم در آیین کلنگ زنی موزه دین وزندگی دغدغه مدیران شهری قم در حوزه مسائل فرهنگی و دینی قابل‌تقدیر دانست و گفت: شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم باهدف ایجاد منطقه‌ای فرهنگی، مذهبی و دینی به ظرفیت و پتانسیل بلوار پیامبر اعظم (ص) نگاه می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید علیرضا تکیه‌ای بلوار پیامبر اعظم (ع) را ظرفیتی خداداده برای شهر قم دانست و اظهار داشت: بلوار پیامبر اعظم(ص) با طولی برابر هفت کیلومتر دو قطب فرهنگی تأثیرگذار در جهان تشیع را به هم وصل می‌کند.

وی هدف مدیران شهری در قم را در ساخت بلواری دینی و فرهنگی قابل تقدیر و افزود: شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم باهدف ایجاد منطقه‌ای فرهنگی، مذهبی و دینی به ظرفیت و پتانسیل بلوار پیامبر اعظم (ص) نگاه می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف استان قم ساخت موزه دین و دنیا را یکی از مهم‌ترین اتفاقات فرهنگی در حاشیه این بلوار عنوان و بیان کرد: ساخت موزه دین و دنیا، سمت خدا و همچنین اعتکاف سه جریان فرهنگی تأثیرگذار را در آینده‌ای نزدیک ایجاد می‌کند.

وی ضمن تشکر از شهردار قم خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه‌های شهردار قم و شورای اسلامی شهر در حوزه مسائل فرهنگی و دینی امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این بلوار بوده و دست همکاری بیشتری بین نهادها فشرده شود.

تکیه‌ای بلوار پیامبر اعظم(ص) و امکان جریان سازی فرهنگی مذهبی در این منطقه را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: این بلوار می‌تواند الگویی فرهنگی برای جهان اسلام بوده و باید سرعت کار در آن افزایش پیدا کند.

وی مطرح کرد: امروز نیازمند جریان سازی در جهان اسلام هستیم و این فرصتی است که در شهر قم ایجادشده و باید از آن بهره‌مند شویم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.rarct1ayqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما