تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : 2723
آیین رونمایی از صفحات فضای مجازی کنگره شهدای استان قم و با مشارکت شهرداری قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  آیین رونمایی از صفحات فضای مجازی کنگره شهدای استان قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم و با حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم قم و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، احمد حاجی‌زاده رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم، کبیری پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم و جمعی از مسئولان استانی در سالن رضوان شهرداری قم رونمایی شد.

در این مراسم احمد حاجی‌زاده رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم حضور در فضای مجازی را یک اصل مهم برشمرد و بر تداوم تولیدات در این زمینه تأکید کرد.

دکتر زاکانی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ یاد و خاطره‌ای شهدا در جامعه اظهار داشت: بر اساس سنت و روایات شهدا در همه عرصه‌ها ما را یاری کرده و در واقع زنده هستند.

مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در این مراسم با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در ترویج ارزش‌های انقلابی و اسلامی اظهار داشت: در این صفحات قرار است تولیدات هنری و فرهنگی و محتوایی در فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

وی افزود: با استفاده از فضای مجازی می‌توان سیره شهیدان را معرفی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و ارتباط عمیقی با جوانان و نوجوانان در جهت آشنا شدن با دفاع مقدس و جایگاه شهیدان ایجاد کرد.

در ادامه این مراسم بخشی از تولیدات قرارگاه فضای مجازی کنگره شهدا استان قم به صورت نمادین رونمایی و به نمایش درآمد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.0d0iw6demgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما