تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : 2716
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: 12 پروژه کلان‌شهری به مناسبت روز قم به بهره‌برداری رسیده و برنامه‌های متعددی برای این ایام در مدیریت شهری پیش‌بینی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانتر زاده در نشست خبری که به مناسبت روز قم و با حضور شهردار قم و معاونان وی به‌صورت غیرحضوری برگزار شد با ابراز عذرخواهی از شهروندان و اصحاب رسانه در برگزاری دیرهنگام آن اظهار داشت: متأسفانه این نشست خبری به علت برنامه‌های فشرده هفته قم با تأخیر برگزارشده است.


وی برگزاری غیرحضوری نشست خبری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را موردتوجه قرارداد و افزود: شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری حضوری بسیاری نشست‌ها شده و این امکان به‌صورت غیرحضوری برقرار تا ارتباط مدیران شهری با اصحاب رسانه قطع نشود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ضمن قرائت سؤالات مطرح‌شده از شهردار قم و معاونان وی در پایان جلسه از افتتاح پروژه‌های عمرانی به مناسبت روز قم خبر داد و گفت: سال ۹۹ سال پربرکتی برای شهر قم بوده و چهارمین مرحله افتتاح پروژه‌ها به مناسبت روز قم در حال برگزاری است.
وی از افتتاح ۱۲ پروژه کلان در هفته قم خبر داد و تصریح کرد: افتتاح پروژه‌هایی ازجمله باغ پرندگان، بوستان زین‌الدین، بوستان کتاب و مرحله نهایی پروژه میدان ولی‌عصر(عج) بخشی از پروژه‌هایی است که در این هفته با حضور شهردار قم و مدیران استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.znit23nq-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما