تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : 2715
مسئول امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: از نظر میزان ارزش ریالی 40 درصد سرمایه‌گذاری در شهر قم به قمی‌ها اختصاص داشته و 60 درصد غیر قمی هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمدرضا معرفت در نشست خبری که به مناسبت روز قم و با حضور شهردار قم و به‌صورت غیرحضوری برگزار شد از جذب یک هزار میلیارد تومان سرمایه در سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه جذب سرمایه‌گذاری در قم روبه‌پیشرفت است.
وی میزان مشارکت سرمایه‌گذاران قمی را ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: ازنظر میزان ارزش ریالی ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در شهر قم به شهروندان قمی اختصاص داشته و ۶۰ درصد غیر قمی هستند.


مسئول امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری قم استقبال سرمایه‌گذاران قمی را از پروژه‌های کوچک دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به بهره‌مندی از ظرفیت بلوار پیامبر اعظم(ص) داشته و پروژه‌های بزرگی در این بلوار کلید خورده است.
وی از تسریع سرمایه‌گذاری در شهر قم با همکاری شورای اسلامی شهر قم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری بسیاری از پروژه‌های کلان در بلوار پیامبر اعظم (ص) وارد مرحله عملیات عمرانی شده و شهروندان شاهد رونق این بلوار خواهند بود.
معرفت از ساخت بزرگ‌ترین هتل کشور در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و مطرح کرد: شهرداری قم از حضور سرمایه‌گذاران در شهر قم استقبال کرده و پروژه‌ها در روزنامه‌های ملی و استانی فراخوان می‌شوند اما سرمایه‌گذاران می‌توانند از بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری نیز بهره‌مند شوند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.q9xrak9unpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما