کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همت بالای شهرداری قم در تکریم یاد و خاطره شهیدان/ اجرای برنامه جامع مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار

22 آبان 1399 ساعت 1:36

دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم از همت شهرداری قم و شورای شهر در تکریم یاد و خاطره شهیدان تجلیل کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، احمد حاجی‌زاده در آئین غرس نهال ۶۰۹۰ شهید استان قم در بوستان یادمان شهداء اظهار داشت: باید اعجاز نفس قدسی امام خمینی(ره) را در تربیت فرزندانی دید که در راه انقلاب مجاهدت کردند و به شهادت رسیدند.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم افزود: ما در قبال شهیدان و خانواده شهدا مسئول هستیم، به ویژه مادرانی که با گذشت و ایثار فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و با شکیبایی و صبوری پذیرای مقام شهادت آنها شدند.

حاجی زاده تصریح کرد: بسیاری از جوانانی که روزهای قبل از انقلاب را درک کرده بودند در مسیر شهادت قدم برداشتند و این اعجاز واقعی امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: خدا را شکر می کنیم که در نظام اسلامی مسئولانی حضور دارند که نسبت به صیانت از نام و یاد شهیدان تلاش می‌کنند از جمله همت شورای اسلامی و شهرداری قم در تکریم یاد و خاطره شهیدان ارزشمند است و از ابتدای شکل‌گیری کنگره پای کار بودند.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم خاطرنشان کرد: امروز هر یک از مسئولان و مدیران و دستگاههای اجرایی و نهادها و اصناف به نیابت از شهدای قم نهالی را غرس می‌کند تا این فرهنگ زیبا نهادینه شود.

حاجی زاده عنوان کرد: یک سال از تشکیل کنگره گذشته است و مدیرانی با حضور ما همیشه قوت قلب ما بوده‌اند، فرهنگ خدمت به شهداء باید در بین مسئولان و مدیران نهادینه شود.

وی اظهار داشت: شهیدان خون خود را پای نهال انقلاب ریختند و ما امروز درختی به نامشان غرس می‌کنیم هر چند نمی‌توانیم ایثار و فداکاری آنها را جبران کنیم اما می‌خواهیم نمادهایی از این ایثار داشته باشیم.

دبیر ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: برنامه جامع مدیریت شهری قم و شهرداری در گرامیداشت یاد شهیدان در دست اجراست و این اقدامات تگیه کاه ما در ترویج فرهنگ شهادت است.

حاجی زاده بیان کرد: دشمن به دنبال تحریف سیره شهداست و ما باید از فرصت‌ها در معرفی شهیدان و مقام آنها استفاده کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 2711

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/2711/همت-بالای-شهرداری-قم-تکریم-یاد-خاطره-شهیدان-اجرای-برنامه-جامع-مدیریت-شهری-ترویج-فرهنگ-ایثار

قم فوری
  https://www.qomefori.ir