تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : 2696
استاندار قم دستورات لازم را برای رفع مشکلات پیست دوچرخه‌سواری پردیسان در قم صادر کرد و گفت: دستورات لازم برای رفع مشکلات این مجموعه به اداره کل راه و شهرسازی و کارگروه‌های مربوطه داده شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه هشت شهر قم با تأکید برساخت فضاهای تفریحی و ورزشی برای جوانان، اظهار داشت: برای ساخت پیست دوچرخه‌سواری و توسعه فضای سبز و همچنین فضاهای تفریحی باید از شهردار قم و مجموعه شهرداری تشکر کرده و این اقدام قابل‌توجه بوده است.

استاندار قم گسترش فضاهای ورزشی و تشویق شهروندان به ورزش‌های همگانی را موردتوجه قرارداد و افزود: ساخت پیست دوچرخه‌سواری پردیسان می‌تواند هم در ارتقاء فرهنگ دوچرخه‌سواری در شهر قم و هم در بهبود جایگاه شهر قم در این ورزش مؤثر باشد.

سرمست با تاکید بر حل اختلافات بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی در اختصاص زمین موردنیاز به پیست دوچرخه‌سواری پردیسان، تصریح کرد: دستورات لازم برای رفع مشکلات این مجموعه به اداره کل راه و شهرسازی و کارگروه‌های مربوطه داده شد.

وی ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر فرایند اداری و کارهای لازم انجام‌شده تا شهروندان و جوانان بتوانند از امکانات این پیست استفاده کرده و در افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان مؤثر باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.o8wbjh8pp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما