تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : 2691
نسخه انگلیسی پرتال شهرداری قم با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور رونمایی شد.
نسخه انگلیسی پرتال شهرداری قم رونمایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، نسخه انگلیسی پرتال شهرداری قم در حاشیه دیدار جمعی از مدیران شهری با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام‌جمعه قم در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور رونمایی شد.

این نسخه در راستای چندزبانه کردن پرتال سایت اطلاع‌رسانی شهرداری قم طراحی‌شده است که در ادامه نسخه عربی نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است آیت‌الله اعرافی با تقدیر از راه‌اندازی این نسخه انگلیسی، بر اهمیت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدامات حوزه شهرداری به زبان‌های مختلف تأکید کرد.

شهردار قم هم در این جلسه قم را یک جهان شهر دانست و به اقدامات شهرداری قم در زمینه تحقق این نگاه نسبت به شهر قم اشاره کرد.

نسخه انگلیسی سایت شهرداری قم به معرفی قم و اماکن مهم آن از جمله حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمی می‌پردازد.

تاریخچه شهرداری شورای اسلامی شهر قم، اسامی شهرداران و معرفی شهردار فعلی قم و رزومه وی از دیگر بخش‌های سایت انگلیسی شهرداری قم است که امروز از آن رونمایی شده است.

بخش اخبار قم و اخبار شهرداری قم، اخبار و اتفاقات مهم قم و اطلاعات شهری قم از دیگر اطلاعات ارائه شده در نسخه انگلیسی سایت شهرداری قم است.

این نسخه، ترجمه سایت فارسی شهرداری قم نیست بلکه بنا بر نیازهای مخاطب انگلیسی زبان و بین المللی طراحی شده است تا ارتباط بین این گونه از مخاطبان و شهرداری قم را بهبود بخشد.

اطلاعات این سایت به طور روزانه آپدیت می‌شود و به مرور اطلاعات فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نقشه قم به زبان انگلیسی و اطلاعات سایر بخش‌های شهرداری به آن اضافه خواهد شد.

سایت انگلیسی شهرداری قم توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم طراحی و اجرا شده و محتوای آن توسط اداره بین الملل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم مدیریت می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.he8fuqemvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما