کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درختان خیابان انقلاب ایمن‌سازی شدند

15 آبان 1399 ساعت 0:39

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با توجه به فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص قطع تعدادی درخت در خیابان انقلاب، گفت: این درختان آلوده و ناایمن بوده‌اند و با مجوز کمیسیون ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبز قطع‌ شده‌ است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، پیام جوادیان در خصوص قطع تعدادی درخت در خیابان انقلاب (چهار مردان)، اظهار کرد: قطع این درختان در راستای ایمن‌سازی خیابان بود چرا که وجود درختان خشک و ناایمن می‌تواند سلامتی شهروندان در معابر را به خطر بیندازد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: همچنین برخی درختان در این خیابان آلوده بوده که آنها هم باید قطع و با درختان سالم جایگزین می شدند و تمام این تصمیمات با نظارت کمیسیون ماده هفت به عنوان مرجع قانونی این موضوع صورت گرفته است.

جوادیان با اشاره به اینکه درختان مذکور رفع خطر شده و همچنین در راستای طرح عمرانی و ساماندهی خیابان انقلاب( چهارمردان) نسبت به جایگزینی با درختان چند ساله و زیبا اقدام خواهد شد، ادامه داد: نمونه بارز و مشابه این کار خیابان ارم بوده که درختان و فضای سبز زیبای آن زبان زد خاص و عام است.

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 2659

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/2659/درختان-خیابان-انقلاب-ایمن-سازی-شدند

قم فوری
  https://www.qomefori.ir