تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : 2659
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با توجه به فیلم منتشر شده در فضای مجازی در خصوص قطع تعدادی درخت در خیابان انقلاب، گفت: این درختان آلوده و ناایمن بوده‌اند و با مجوز کمیسیون ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبز قطع‌ شده‌ است.
درختان خیابان انقلاب ایمن‌سازی شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، پیام جوادیان در خصوص قطع تعدادی درخت در خیابان انقلاب (چهار مردان)، اظهار کرد: قطع این درختان در راستای ایمن‌سازی خیابان بود چرا که وجود درختان خشک و ناایمن می‌تواند سلامتی شهروندان در معابر را به خطر بیندازد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: همچنین برخی درختان در این خیابان آلوده بوده که آنها هم باید قطع و با درختان سالم جایگزین می شدند و تمام این تصمیمات با نظارت کمیسیون ماده هفت به عنوان مرجع قانونی این موضوع صورت گرفته است.

جوادیان با اشاره به اینکه درختان مذکور رفع خطر شده و همچنین در راستای طرح عمرانی و ساماندهی خیابان انقلاب( چهارمردان) نسبت به جایگزینی با درختان چند ساله و زیبا اقدام خواهد شد، ادامه داد: نمونه بارز و مشابه این کار خیابان ارم بوده که درختان و فضای سبز زیبای آن زبان زد خاص و عام است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.k0x2yt09na26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما