تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : 2653
معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به رشد 200 درصدی هزینه‌های خدماتی و پشتیبانی شهرداری، از ضرورت دقت در تعدیل قراردادها در دوران همه گیری کرونا سخن گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید امیر سامع امروز و در نشست علنی شورای اسلامی شهر قم با بیان تأثیر زیاد کرونا بر فضای زندگی فردی و اجتماعی، اظهار کرد: شیوع این بیماری در مسائل مدیریت شهری نیز اثرگذار بوده و سبب شده تا این تأثیر در عملکرد سازمان ها  و مشارکت کننده ها هم دیده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: به هر حال شهر یک موجود زنده است و برای همیشه به خدمات مختلف نیاز دارد که حتی برخی از این خدمات، اضطراری است.

سامع همچنین با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی هزینه‌های پرسنلی و ۲۰۰ درصدی امور خدماتی و پشتیبانی شهرداری در ماه‌های اخیر تصریح کرد: از آن جا که توسعه شهری باید الگوی پایداری را ادامه دهد، بنابراین در تعدیل قراردادهای شهری بین شهرداری و سازمان های ذیربط و دیگر مشارکت کنندگان، باید حداکثر دقت را به خرج داد تا توسعه شهری دچار خلل نشود.

وی افزود: البته شرایط خاص کرونا اقتضا می‌کند تا بازنگری‌های لازم در این قراردادها انجام شود، اما در عین حال باید توجه داشت که این امر باید در یک حدّ اعتدال حرکت کند تا خدمات شهری تداوم یابد و تعطیل نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: نکته دیگر این است که برخی از مشاغل در ایام کرونا، بر اساس محدودیت های اعمال شده از سوی شهرداری آسیب دیده اند که البته درباره این مشاغل باید حداکثر همراهی و همیاری دیده شود، اما در عین حال مشاغلی هم هستند که آسیب دیدگی آن‌ها به صورت کلی است که شهرداری برای این عزیزان هم تخفیف‌هایی را تا شهریور ماه در نظر گرفت و این تخفیف‌ها را برای نیمه دوم سال نیز تمدید خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.mnit23n-xftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما