تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : 2631
قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم با تاکید بر اهمیت اقدامات شهرداری در ارتقای تراز شهرداری قم در کشور از انتقال لوکیشن برنامه دلیرستان به باغ موزه دفاع مقدس خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محسن علمداری در جلسه کمیته رسانه کنگره ۶ هزار شهید استان قم که در سالن جلسات حوزه شهردار قم برگزار شد، با ابراز قدردانی از فعالیت‌های شهرداری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های شهردار و سازمان‌های وابسته به شهرداری تراز شهرداری قم را در کشور ارتقا داده است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم با تاکید بر اهمیت برنامه گرامیداشت سردار سلیمانی با توجه به نزدیکی به سالگرد این شهید بزرگوار، افزود: باید منظومه همکاری در این زمینه شکل بگیرد که در این صورت می‌تواند به عنوان الگوی تعامل در سطح کشور عرضه شود.

علمداری با بیان اینکه شهدا حلقه وصل این منظومه همکاری هستند، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز قم نیز اهدافی مانند ایجاد محوریت در قم برای اقدامات انقلابی دارد.

وی با ارائه پیشنهادهایی برای سازمان‌های مرتبط با حوزه فرهنگ، تاکید کرد: برای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادهایی مانند برگزاری مسابقه وصیت‌نامه شهید و مسابقه کتابخوانی و برگزاری نمایشگاه عکس از تشیع شهدا پیشنهاد می‌شود که در این زمینه کارهایی هم صورت گرفته است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به تحریر بیانات سردار سلیمانی از سوی انجمن خوشنویسان، اظهار کرد: با توجه به ۱۲ ماه سال باید برای هر ماه در حوزه ایثار و شهادت برنامه داشته باشیم و در برخی ماه‌ها با توجه به مناسبت‌ها اقدامات ویژه‌تر خواهد بود.

علمداری برای پشتیبانی رسانه‌ای از برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت اعلام آمادگی کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود که دبیرخانه کنگره برای روزهایی که تا سالگرد سردار سلیمانی مانده، یک برنامه زمان‌بندی داشته باشد.

وی با اشاره به پخش برنامه دلیرستان تاکید کرد: فضای تولید ضبط این برنامه از صداو سیما به مجموعه باغ موزه دفاع مقدس منتقل می‌شود.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز قم از آمادگی صدا و سیما برای پخش زنده مراسم توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی از سوی کنگره شهدا نیز خبرداد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s0x2yt09fa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما