تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 2607
معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم گفت: از سازمان تبلیغات، نیروهای انتظامی، خبرنگاران، صدا و سیما و شهرداری قم که ایام محرم و صفر کمک کردند تا در راستای سیاست‌های نظام گام برداریم تا آسیب‌ها کاهش پیدا کند تقدیر می‌کنم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، بیژن سلیمان‌پور در بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی و کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نباید فعالیت‌های شورای اطلاع‌رسانی به منابع مالی گره بخورد.

معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم با اشاره به اهمیت بومی سازی محتوا در زمینه اطلاع‌رسانی کرونا، افزود: از شهرداری قم و تمام نهادهایی که در ایام محرم و صفر به برگزاری مراسم‌ها طبق مصوبات ستاد کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

سلیمان پور با بیان اینکه آمار مبتلایان و فوتی‌ها و رفتار ویروس کرونا به هیچ وجه بهتر از روزهای نخست نیست، تصریح کرد: در روزهای ابتدای شیوع کرونا در ابتدای ورودی شهر چادر هلال احمر و بهداشت وجود داشت و شهر ضد عفونی می‌شد و شرایط سختی حاکم بود و امروز این گونه نیست و حساسیت‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی برای مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: این موضوع درست نیست که هر مسئولی کار خودش را انجام دهد، این که بخواهیم اطلاع‌رسانی مؤثر باشد ولی برای آن ارزش قائل نشویم به موفقیت نمی‌رسیم و ابتدا باید ابزار اطلاع رسانی فراهم شود.

سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم هم در این جلسه اظهار داشت: از روز نخست شیوع ویروس کرونا در استان قم مجموعه شهرداری درزمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی ظرفیت خوبی را به کار گرفت و اقدامات بسیار خوبی انجام داد که شایسته تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: قرار بر این شد سازه‌هایی که در اختیار سپاه و بنیاد شهید استان است درزمینه اطلاع‌رسانی برای مقابله با کرونا استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها برای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد که دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت تولیدات محتوایی خود را درزمینه ویروس کرونا در اختیار رسانه‌های استان قرار بدهند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.z9xrak93upr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما