تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 2605
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر افزایش سرانه فرهنگی این منطقه با احداث مجتمع حضرت خدیجه(س)، از افتتاح بلوار حضرت خدیجه(س) در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علیرضا اقبالیان در آئین کلنگ زنی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س) با اشاره به اهمیت احداث مراکز فرهنگی در مناطق محروم، اظهار داشت: زمین این مجتمع با تأکیدات شهردار و موافقت شورای اسلامی شهر قم از امروز واگذارشده و می‌تواند منشأ خیر در منطقه باشد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به موقعیت قرارگیری زمین مجتمع فرهنگی حضرت خدیجه(س)، تصریح کرد: این زمین که در منطقه کم برخوردار قرارگرفته و می‌تواند در ارائه خدمات فرهنگی به اهالی منطقه نقش مفیدی ایفا کند.

به گفته اقبالیان این مجتمع در فاصله کمی از بلوار حضرت خدیجه(س) قرارگرفته است که در چند روز آینده افتتاح می‌شود و قرار گرفتن این دو عنوان در کنار هم می‌تواند اتفاق میمون و مبارکی باشد.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری خیران، تصریح کرد: امیدوار هستیم که با همکاری خیران بتوانیم این پروژه را در حداقل زمان به سرانجام رسانده و در اختیار مردم و همشهریان عزیز قرار بدهیم.

آئین کلنگ زنی مجتمع خدماتی فرهنگی و آموزشی ام المومنین حضرت خدیجه(س)با حضور حجج‌الاسلام و المسلمین فرحزاد، ثباتی و تکیه‌ای، شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.78wbjh8pn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما