تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : 2585
مدیر منطقه 6 شهرداری قم با اشاره به صرف 21 هزار تن آسفالت به منظور اصلاح و روکش آسفالت معابر و شوارع منطقه، از نیاز دوباره به حداقل 50 درصد از این مقدار برای رفع نیاز منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید رضا حسینی در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۶ قم اظهار داشت: آسفالت معابر و شوارع سطح منطقه با توجه به نیاز منطقه مخصوصا در شوارع فرعی یکی از پروژه‌های مهم منطقه ۶ است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم افزود: با توجه به اینکه در سنوات گذشته بعضی شوارع تازه احداث شده و یا اینکه در بعضی شوارع شبکه فاضلاب اجرا شده است، اصلاح آسفالت معابر و شوارع منطقه ضرورت دارد.

وی با اشاره به سهمیه ۲۱ هزار تنی آسفالت منطقه ۶ شهرداری قم تاکید کرد: اوایل مهرماه این ۲۱ هزار تن سهمیه آسفالت پخش شد. مجددا قرارداد جدید برای خرید آسفالت می‌بندیم چون نیاز منطقه در رابطه با آسفالت بسیار بالاست.

به گفته حسینی علاوه بر شوارع فرعی روکش آسفالت بلوار حمزه سیدالشهداء در دستور کار بود که انجام شد در مورد بلوار بعثت هم با توجه به کانالی که اجرا شد باید روکش آسفالت اجرا شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با بیان اینکه یک سری شوارع دیگر از سطح منطقه نیز روکش آسفالت شده‌اند یا در صف انجام قرار دارند، تصریح کرد: به ۵۰ درصد دیگر از این ۲۱ هزار تن نیاز داریم که بتوانیم فقط ضروریت‌های شوارع منطقه را پوشش بدهیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.wb5urhbssiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما