تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : 2584
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گفت: با تجهیز پارک ترافیک 15 خرداد و اجرای دو پارک ترافیک در پردیسان و بوستان جوان امیدواریم تا پایان سال تعداد پارک‌های ترافیک قم به سه عدد برسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،علی نیک به اهمیت ساخت پارک‌های ترافیک در ارتقاء فرهنگ ترافیک از سنین پایین اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ‌سازی یکی از الزامات بهبود شرایط ترافیکی شهر بوده و باید آموزش‌های لازم از سنین کودکی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی ساخت پارک‌های ترافیکی را مورد توجه قرارداد و افزود: حضور دانش آموزان در پارک‌های ترافیک و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی یکی از راه‌های افزایش فرهنگ ترافیک در دنیا است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از تجهیز پارک ترافیک ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: پارک ترافیک ۱۵ خرداد واقع بلوار غدیر که متعلق به آموزش و پروش است، تجهیز شده و برای استفاده دانش آموزان آماده است.

وی از ساخت دو پارک ترافیک دیگر در شهر قم خبر داد و گفت: پارک ترافیک واقع در پردیسان در سال گذشته کلنگ خورده و متأسفانه با وجود پیشرفت ۹۰ درصدی آن اعم از اجرای خیابان‌کشی و پیاده‌روها به دلیل مشکلاتی با اداره کل مسکن و شهرسازی متوقف شده است.

نیک از آغاز مطالعات سومین پارک ترافیک شهر قم نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: سومین پارک ترافیک شهر قم در بوستان جوان در حال پیگیری بوده و اقدامات ابتدایی آن انجام شده است.

وی با ابراز امیدواری برای حل مشکلات پارک ترافیک پردیسان مطرح کرد: به زودی عملیات عمرانی پارک ترافیک بوستان جوان نیز آغاز شده و امیدواریم به موقع هر دو پارک ترافیک در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.anuk49nmy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما