تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 2575
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به انجام مراحل نهایی مسیر مستقیم تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم(ص) گفت: تامین روشنایی معابر اطراف از ملزومات افتتاح این پروژه است.
اجرای مراحل نهایی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم(ص)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس حلوایی زاده با اشاره به پروژه تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این پروژه در دست اجراست، محور مستقیم تقاطع مراحل نهایی خود را طی می‌کند و تکمیل روسازی نیز در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه اتمام این پروژه در شهریور ماه پیش‌بینی شده بود، افزود: شیوع کرونا متاسفانه بخشی از پروژه‌های عمرانی را در محدوده زمانی اسفندماه تا اردیبهشت دچار سکته کرد که پروژه تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز از همین دست بوده است.

حلوایی زاده با اشاره به روند اجرای پروژه، تصریح کرد: حدفاصل جمهوری تا ریل راه آهن و از خیابان کلهری تا قبل از تقاطع محدث قمی تکمیل و زیرسازی و آسفالت شده و در صورت اجرایی عملیات روشنایی تکمیل می‌شود.

به گفته وی با احداث پل در تقاطع بلوار فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) رفت و آمدهای محورهای حدفاصل جمهوری تا ریل راه آهن و از خیابان کلهری تا قبل از تقاطع محدث قمی بسیار بیشتر از امروز خواهد شد که برای جلوگیری از تصادفات احتمالی باید روشنایی آن تکمیل شود که شهرداری آن را در دست اقدام قرار داده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از آغاز اجرای عملیات احداث روشنایی این محدوده خبر داد و گفت: پروژه به پیمانکار سپرده شده است، تامین شبکه و تامین روشنایی این دو کیلومتر مسیر ۱۰میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

حلوایی زاده با بیان اینکه این محدوده رینگ میانی جمع کننده و پخش کننده داخلی است، افزود: با اجرای این پروژه دسترسی‌های مردم بسیار آسان شده و در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی بسیاری خواهد شد.

وی با اشاره به تردد بدون روشنایی در محدوده میدان نماز تا ریل راه آهن، تصریح کرد: چون انتهای مسیر بسته است تردد در این مسیر به صورت محدود اتفاق می‌افتد اما اگر این مسیر باز شود باید حتما روشنایی و ایمنی قبل از آن تامین شده باشد و شهرداری در تامین شبکه و روشنایی مصمم است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم به هزینه‌های بالای تامین روشنایی این منطقه هم اشاره کرد و افزود: این کار از وظایف شرکت برق است اما به دلیل اهمیت سرعت در پروژه‌های عمرانی با هزینه شهرداری انجام می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.0nuk49nmm5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما