تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 2572
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث بوستان محله 3 پردیسان خبر داد و گفت: این بوستان واقع در محله سه پردیسان و خیابان استقلال قرار داشته و با توجه به دسترسی خوبی که به سایر محله‌ها دارد می‌تواند به‌صورت یک پارک منطقه‌ای عمل کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، پیام جوادیان با تأکید برساخت بوستان‌های محله‌ای و افزایش سرانه فضای سبز شهر، اظهار داشت: امروز شهر قم با بیش از ۲۰.۳ مترمربع سرانه فضای سبز در جایگاه سومین شهر سبز کشور قرارگرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم منطقه ۸ شهرداری را یکی از مناطق موفق در حوزه فضای سبز خواند و عنوان کرد: امروز منطقه ۸ بیشترین سرانه فضای سبز شهر قم را با بیش از ۲۳ مترمربع دارا است.

جوادیان از پایان عملیات ساخت بوستان محله سه شهر پردیسان خبر داد و تصریح کرد: این بوستان در محدوده مسکن مهر از دو سال پیش عملیات ساخت آن آغازشده و باوجود مشکلات اقتصادی و نوسانات ارزی به‌زودی به پایان می‌رسد.

وی بخش‌های مختلف بوستان را نام برد و خاطرنشان کرد: این بوستان شامل زمین‌بازی کودکان، زمین ورزشی، مسیر دوچرخه، محدود زمین ورزش و سلامت، ست تندرستی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن و سایر خدمات رفاهی است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.qnit23nmiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما