کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیاز به مشارکت عمومی برای توسعه فضای سبز

23 مهر 1399 ساعت 17:26

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر مشارکت و پویایی شهروندان و مدیران در توسعه فضای سبز گفت: حضور مدیران و مشارکت پویای مردم در توسعه،حفظ و نگهداری فضای سبز عامل افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، سید امیر سامع در مراسم اهدای جوایز منتخبین مسابقات شهروندی پویش ملی «درخت دوستی بنشانیم» مشارکت مناسب شهروندان در این مسابقات را یکی از نشانه‌های ارتقاء فرهنگ شهروندی دانست و اظهار داشت: رسیدن به نقطه اشتراک و درک جایگاه حقیقی فضای سبز در بین شهروندان و مدیران اتفاق مهمی در این حوزه است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ایفای نقش شهروندان و مدیران در توسعه فضای سبز را مورد توجه قرارداد و افزود: کاشت حتی یک درخت توسط مردم و مدیران نشان‌دهنده احساس مسئولیت همه افراد جامعه فارغ از جایگاه خود در این حوزه بوده و یک ضرورت است.

سامع زندگی در کنار فضای سبزی شاداب را در افزایش کیفیت زندگی شهروندان بسیار مؤثر خواند و تأکید کرد: سلامت روان و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین تأثیرات توسعه فضای سبز در جامعه بوده که نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌توجه باشیم.

وی با تأکید دوباره به حضور مدیران و شهروندان کنار هم در فعالیت‌های شهروندی، تصریح کرد: توسعه و حفظ فضای سبز نیازمند هم‌افزایی و همکاری شهروندان و مدیران است و مشارکت پویای مردم در این حوزه در سرزندگی و نشاط اجتماعی شهر تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 2542

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/2542/نیاز-مشارکت-عمومی-توسعه-فضای-سبز

قم فوری
  https://www.qomefori.ir