مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: در حال حاضر تمام سازههای تبلیغات محیطی در شهر قم به موضوعات مربوط به هشدار کرونا و عزاداری ایام صفر اختصاص یافتهاند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانترزاده در بیست و ششمین جلسه شورای اطلاعرسانی و جلسه کمیته اطلاعرسانی و مدیریت جو روانی ستاد مقابله با کرونا که صبح سه شنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر تمام سازههای تبلیغات محیطی سطح شهر یا درگیر مسئله بیماری کرونا و هشدارهای بهداشتی بوده و یا به موضوعات ایام صفر و اربعین اختصاص دارند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به اینکه هر دو موضوع مهم بوده و نباید مورد غفلت قرار بگیرند افزود: یک سیاست میتواند ایجاد پیامهای تلفیقی در تبلیغات محیطی باشد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به استفاده از ظرفیت خودروهای عملیاتی شهرداری قم برای اطلاعرسانی و پخش پیامهای هشداردهنده کرونا، ابراز داشت: توانی که شهرداری در این زمینه داشته، خودروهای تخلفات شهری و خدماتی بوده که به کار گرفته شدهاند.
کلانترزاده با اشاره به پخش پیامهای صوتی با نظر مرکز بهداشت قم، افزود: در حال حاضر ۱۲ خودرو برای این موضوع اختصاص یافته است و افزایش تعداد این خودروها به دلیل جنبه عملیاتی برای شهر امکان پذیر نیست.
وی از دستگاههای دیگر از جمله نیروهای مسلح و مرکز بهداشت خواست تا خودروهای خود را به منظور پخش صوتهای هشداردهنده برای همراهی با شهرداری به کار بگیرند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پرخطرترین مناطق شهری در اولویت اطلاعرسانی قرار دارند، گفت: از زمانی که وضعیت قرمز شده پوشش اطلاعرسانی بنری و صوتی شهرداری قم گسترش پیدا کرده است.