تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 2518
شهردار قم گفت: امروز همبستگی مجموعه‌های مختلف در شهرداری برای پیشبرد امور مردم امری مهم و حیاتی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه نباید گسستگی یا اختلافی در مجموعه‌های خدمت‌رسان به مردم وجود داشته باشد، اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی کنار هم بودن برای حل مشکلات و پیشبرد امور بسیار مهم است و از همه انتظار دارم در این شرایط یک خط را دنبال کنند.

شهردار قم با اشاره به اینکه توفیق خدمت به مردم یک نعمت بزرگ است، افزود: باید دعا کنیم تا خداوند ما را هر چه بیشتر نسبت به نعمتهایی که در آن قرار داریم، واقف کند.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه بدون اذن خداوند هیچ کس توفیق خدمت پیدا نمی‌کند، گفت: اگر در مسیر خدمت با خلوص نیت قدم برداریم خداوند هم به ما کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات بشر داشتن تعلق در زندگی است، افزود: این تعلق می‌تواند هم موجب هدایت انسان و هم موجب ضلالت او شود و اگر خودمان را از تعلقات دنیایی نجات دهیم و فکرمان فقط به سمت خداوند باشد، امور اصلاح می‌شود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه کارهایی که رنگ و بوی خدایی دارند با لطف خداوند آسان می‌شوند، گفت: شرایط حال حاضر کشور شرایط سختی است و کسانی در این شرایط سخت موفق هستند که این توکل را داشته باشند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه عملکرد مناطق شهرداری قم باید طبق برنامه پیش برود، اضافه کرد: اگر عقب‌ماندگی‌های برنامه‌ای اصلاح نشود، پایان سال با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی همچنین به مشکلات پیمانکاران در شرایط فعلی اقتصادی اشاره کرد و گفت: باید در این شرایط تلاش کردیم تا به جای خلع ید پیمانکاران مشکلات آنان را حل و فصل کنیم چراکه آنها هم از نظر اقتصادی مشکلات بسیاری دارند و ادامه کار برایشان سخت است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.znit23nm6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما