تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 2507
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کاهش نشاط عمومی با بستن بوستان‌ها، گفت: نباید وحشت‌آفرینی شود و به هرحال آنچه که متخصصان مطرح می‌کنند هرچقدر ایمنی مردم و شرایط جسمانی مردم تقویت شود می‌توانیم بهتر با این ویروس مقابله کنیم و ترس و وحشت سطح ایمنی جامعه را پایین می‌آورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عبدالله جلالی در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه آحاد مردم باید در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری و همراهی لازم را داشته باشند، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان به طور ویژه در حال خدمت به مردم هستند و مردم هم باید با رعایت نکات بهداشتی کمک به کاهش شیوع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اذعان به اینکه شرایط کشور و شهر قم بحرانی است و دفاع همه‌جانبه را می‌طلبد، گفت: مجموعه مردم، مسئولین و کادر بهداشت و درمان باید دست در دست هم با این ویروس مقابله  کنند.

جلالی با تاکیدبر اینکه دولت و ستاد ملی کرونا باید تصمیمات به‌هنگام گرفته و مبتنی بر مطالعه، علم و آگاهی باشد، خاطرنشان کرد: بایدبر اجرای تصمیمات هم نظارت لازم صورت گیرد.

وی افزود: در شرایطی هستیم که هشت ماه از حمله ویروس را پشت سر گذاشتیم و کارهای تحقیقاتی درراستای شناسایی علل و عوامل انتشار ویروس صورت بگیرد و مردم در جریان این کار قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: ما نباید ترس و وحشت و نگرانی را بر جامعه القا کنیم و وحشت بیافرینیم و نگران دوران پساکرونا هم باشیم که در آینده جامعه دچار مشکلات روحی و روانی نشود، ما باید نگران وسواس‌های پساکرونا هم باشیم.

جلالی با تاکید بر آگاهی بخشی به مردم در خصوص کرونا، گفت: اما نباید وحشت‌آفرینی شود و به هرحال آنچه که متخصصان مطرح می‌کنند هرچقدر ایمنی مردم و شرایط جسمانی مردم تقویت شود می‌توانیم بهتر با این ویروس مقابله کنیم و ترس و وحشت سطح ایمنی جامعه را پایین می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم  نشاط عمومی را تقویت کنیم بستن بوستان‌ها از این کار جلوگیری می‌کند؛ بوستان‌ها باید محدود شود اما نباید مسدود شود و مردم بتوانند از فضای پرنشاط آن‌ها در این شرایط بحرانی و ترس‌آفرین استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه ما نگاه کلان به خدمت مردم داریم، اظهار کرد: به هر حال بهره مندی از دیدگاه‌ها و نظرات و پیشنهادات کمک‌رسان در روند خدمت است.

جلالی با تاکید بر اینکه همه باید در حوزه امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش آفرینی کنند، گفت: اینکه یک منطقه آلوده و آسیب‌زا با یک تصمیم و یک اقدام عمرانی یا خدماتی پاکسازی می‌شود نشان می‌دهد که رابطه مستقیم بین خدمات شهری و بخشی از آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه برخی تصادفات به دلیل ایرادات عمرانی و ترافیکی شهر است انکارناپذیر بوده و باید در حوزه‌های مختلف تعامل شکل بگیرد تا شاهد کاهش مشکلات و افزایش امنیت و ایمنی مردم باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.xd0iw6dtegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما