تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 2499
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ایمن‌سازی بلوار شهید سپهبد سلیمانی خبر داد و گفت: 734 گل‌میخ و 134 استوانه ایمنی در این بلوار نصب و همچنین سه هزار و 350 متر خط‌کشی در این بلوار انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،علی نیک با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی خیابان‌ها و کاهش تصادفات درون‌شهری، اظهار داشت: یکی از راه‌های کاهش تصادفات نصب تابلوهای استاندارد، اجرای طرح و نقوش خیابان‌ها و نصب علائم هشدار است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم یکی از برنامه‌های سازمان را ایمن‌سازی خیابان‌ها دانست و افزود: طرح و نقوش خیابان‌ها با توجه به اعلام پلیس راهور و اولویت خود سازمان در سطح شهر بهسازی می‌شود.

نیک یکی از بلوارهای حادثه‌خیز در شهر را بلوار شهید سپهبد سلیمانی دانست و گفت: با توجه به گزارش‌های پلیس راهور و تعداد تصادفات منجر به فوت در این محور، ایمنی سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی طول خط‌کشی انجام‌شده در بلوار شهید سپهبد سلیمانی را سه هزار و ۳۵۰ متر اعلام و بیان کرد: در این مسیر ۷۳۴ گل‌میخ پلاستیکی و ۱۳۴ استوانه ایمنی نیز نصب‌شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: ۵ بشکه ایمنی نیز سر دوراهی‌ها و ستون پل‌ها نصب‌شده که در ایمن‌سازی مسیر و جلوگیری از تصادفات منجر به فوت تأثیر بسیاری خواهد داشت.

نیک از تعویض ۲۰ تابلو در این مسیر نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تابلوهای تخریب‌شده تعویض و با توجه به گزارش پلیس راهور دید در شب تابلوها اصلاح‌شده است.

وی همچنین یادآور شد: دو تابلو جهت‌نما نیز تغییر کرده و امیدواریم با اقدامات انجام‌شده شاهد کاهش تصادفات و درنتیجه کاهش و متوقف شدن فوت شهروندان در این معبر باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.1d0iw6dj1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما