تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 2481
با حضور نماینده ولی فقیه در استان قم، مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه بزرگ شهری در حرم مطهر برگزار شد.
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه بزرگ شهری در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، هفته دفاع مقدس امسال هفت پروژه بزرگ شهری در قم با هزینه هزار و ۶۲۰ میلیارد ریالی افتتاح یا شروع به کار می‌کند که از جمله می توان به ایستگاه مرکزی آتش نشانی و باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد.

مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها پیش از ظهر سه‌شنبه در حرم مطهر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان قم، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد.

همچنین در این مراسم که خانواده شهید بابا احمدی، یکی از شهدای شهرداری قم حضور داشتند، از کتاب خاطرات این شهید رونمایی شد.

ایستگاه مرکزی آتش نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی از مهم ترین پروژه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

همچنین باغ پرندگان قم با هزینه ۳۱ میلیارد تومانی و مساحت ۱۲ هکتار از دیگر پروژه‌های بزرگی است که مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

راه‌اندازی اداره موتوری خدمات شهری با هزینه هشت میلیارد تومانی همچنین خرید و رونمایی از تجهیزات جدید آتش نشانی از دیگر پروژه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

پروژه مهم دیگری که در این مراسم افتتاح شد، باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مساحت ۳۲ هکتار واقع در میدان مفید جنب موزه انقلاب و دفاع مقدس است که برای این پروژه هم ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مجموعه مدیریت بحران و سالن چند منظوره عترت در منطقه هشت و همچنین بوستان عترت در مجاورت این مجموعه دو پروژه دیگری هستند که در این مراسم افتتاح شدند.

با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان قم، افتتاح این پروژه‌ها به صورت نمادین و غیر حضوری انجام شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.79xrak9tqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما