تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 2480
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: خدماتی که در شهر قم به مردم در این شرایط تحریم ارائه می شود، مصداق عملی شعار «مرگ بر آمریکا» است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح هفت پروژه بزرگ شهری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را باید در ذهن و وجود و زندگی مان در هر شرایط پاس بداریم چرا که شهدا در شرایط بسیار سختی این پیروزی را رقم زدند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی  ایران اسلامی را بر قله ای بردند که در تاریخ چند صد سال اخیر بی نظیر بود، افزود: جنگی بر ما تحمیل شد ولی ما نه تنها چیزی را از دست ندادیم بلکه دشمنان را مایوس کردیم و این کار بسیار بزرگی بود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در مسیر کارها یکی نیت و دیگر پشتوانه مهم است، افزود: ورود ما به کارها باید با نیت الهی باشد و دراین صورت دیگر مشکلات و سختی‌ها ما را ناامید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه طریق هدایت وحشت ندارد گفت: وقتی در شاهراه و بزرگراه قرار می گیریم دیگر از چیزی نخواهیم ترسید.

آیت الله سعیدی ادامه داد: اگر اتکا به خدا داشته باشیم و به استعدادهای درونی کشور تکیه کنیم دیگر نباید از چیزی بترسیم.

وی خاطرنشان کرد: در کشور هر جایی که دست مردم در کار باشد وضعیت بسیار عالی حکم فرما است، هر جا که به مردم اتکا کردیم توانسته ایم مشکلات را حل کرده و با مشکلی رو به رو نبوده‌ایم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: ما اگر می‌گوییم مرگ بر آمریکا منظورمان نفی این رژیم زورگو است و مرگ بر آمریکای عملی همین خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های عمرانی و خدمت به مردم در شرایط تحریم مصداق مرگ بر آمریکا است گفت: تا وقتی توکل ما بر خدا باشد و مسیر ما مسیر هدایت باشد میتوانیم به خوبی کارها را پیش ببریم.

آیت الله سعیدی با اشاره به خدمات شهردار قم، افزود: نیت خیر در این مسیر سرمایه بزرگی است که موجب می‌شود در این مسیر از هیچ ملامتی نهراسید.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.cd0iw6djxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما