تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 2478
به گزارش شهرنیوز، مراسم رونمایی از کتاب "هم‌نشین با یاس‌ها" با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و خانواده شهید بابا احمدی برگزار شد.
کتاب “هم‌نشین با یاس‌ها” رونمایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  در این مراسم که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تقدیر از فاطمه دولتی به‌عنوان نویسنده کتاب از خانواده شهید غلامرضا بابا احمدی نیز تقدیر شد.

طوبی حجاری، مشاور امور خانواده شهدا و ایثارگران شهردار قم در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد مختلف زندگی شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: معرفی سیره شهدا و اهداف آنها به جامعه یکی از موضوعات مهم این روزها است.

وی شهرداری قم را در قبال جامعه ایثارگران در شهرداری دغدغه‌مند دانست و افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری قم پرداختن به ابعاد مختلف جامعه ایثارگرانی است که نسبتی با مدیریت شهری دارند.

نویسنده کتاب ” هم‌نشین با یاس‌ها” هم در این مراسم شهدا را الگویی حقیقی جامعه معرفی و تأکید کرد: باید با شنیدن صحبت‌های خانواده شهدا و ایثارگران و مستندسازی و مکتوب کردن همه ابعاد زندگی این افراد جامعه را به سمت‌وسوی الگوبرداری از شخصیت‌های حقیقی و ارزشی هدایت کنیم.

فاطمه دولتی با ابراز خرسندی از همکاری خانواده شهید غلامرضا بابا احمدی، خاطرنشان کرد: خانواده شهید بابا احمدی هر آنچه از این شهید بزرگوار به یادگار مانده بود را در اختیار ما قراردادند تا بتوانیم بر اساس مستندات واقعی کار نوشتن کتاب را آغاز کنیم.

وی با تشریح وقایع زندگی شهید بابا احمدی و تشویق جوانان برای مطالعه کتاب، تصریح کرد: با آشنایی بازندگی شهدا و مسیر زندگی قابل‌ستایش آن‌ها می‌توانیم جامعه‌ای منطبق با آرمان‌های انقلاب اسلامی را ترسیم کنیم.

نویسنده کتاب ” هم‌نشین با یاس‌ها” با ابراز تأسف از گمنامی شهدا در جامعه و بین جوانان، گفت: متأسفانه نسل جوان تنها با تعدادی از شهدای شاخص آشنایی داشته و بسیاری از شهدا که بی‌ادعا جان خود را برای آرمان‌های انقلاب و نظام فدا کرده‌اند، گمنام مانده‌اند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.mqia2bq04la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما