تاریخ انتشار :شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 2461
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با بهره‌برداری از هفتمین نیروگاه خورشیدی سازمان در بوستان غدیر ظرفیت تولید انرژی خورشیدی به بالای ٢٠٠ مگا وات ساعت خواهد رسید.
تولید ١۶۵ هزار کیلو وات ساعت برق در نیروگاه‌های خورشیدی سازمان پارک‌ها و فضای سبز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، پیام جوادیان گفت: در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر پروژه احداث نیروگاه‌های خورشیدی از سال ٩٧ آغاز و تا امروز ۶ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ١۶۵ هزار کیلو وات ساعت تولید برق در مناطق مختلف شهر قم احداث و در مدار قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به احداث نیروگاه‌های خورشیدی در مناطق ١،٣،۵ و ۶ گفت: با احداث این نیروگاه‌ها در هر سال از تولید حداقل ۱۱۵ تن دی اکسید کربن جلوگیری می‌شود که این موضوع در راستای فرهنگ‌سازی و حفظ هوای پاک حائز اهمیت است.

جوادیان با اشاره به بهره برداری از نیروگاه خورشیدی بوستان غدیر در سال جاری، ادامه داد: پروژه احداث نیروگاه خورشیدی در بوستان غدیر واقع در منطقه هشت، با ظرفیت ٢٠ کیلو وات ساعت تا پایان سال جاری انجام و با بهره‌برداری از این نیروگاه تولید برق نیروگاه‌های خورشیدی سازمان به بالای ۲۰۰ مگاوات ساعت خواهد رسید.

وی در پایان افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور امکان سنجی دقیق در راستای فرهنگ سازی بیش از پیش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر انجام شده و در آینده نزدیک شاهد ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در سایر مناطق شهری خواهیم بود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.p8wbjh8ez9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما