تاریخ انتشار :جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 2459
مدیر منطقه دو شهرداری قم از افتتاح 6 پروژه عمرانی در این منطقه با آغاز هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری نزدیک به 127 میلیارد ریال هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا رحیمی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و رسالت شهرداری در خدمت گذاری به مردم، اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس تنها برای  یادآوری رشادت‌های شهدا نبوده و باید مدیران در نحوه انجام وظایف خود با الگو قرار دادن شهدا به سمت خدمتگزاری بیشتر حرکت کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قم رسالت حقیقی شهرداری را خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان دانست و افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس تعدادی پروژه افتتاح‌شده و باوجود مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور هیچ پروژه‌ای نیمه‌تمام رها نمی‌شود.

رحیمی تعداد پروژه‌های منطقه دو را در هفته دفاع مقدس ۶ پروژه اعلام کرد و گفت: این ۶ پروژه در بخش‌های مختلف و بااعتباری بیش از۱۲۷ میلیارد ریال اجراشده و با حضور مدیران استانی و شهری افتتاح می‌شود.

وی تکمیل و راه‌اندازی زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی ایران را یکی از ۶ پروژه منطقه دو عنوان و بیان کرد: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۶۳ میلیارد و ۱۴۵ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۹۸۷ ریال اجراشده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم از بهره‌برداری ساختمان اداری شهرداری منطقه دو بااعتباری بیش از  ۴۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال  نیز خبر داد و گفت: ساختمان پسماند منطقه نیز بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رحیمی یکی از اقدامات مؤثر در این منطقه را ساماندهی آب‌های سطحی دانست و تصریح کرد: هرسال با آغاز فصل بارش و جاری شدن آب‌های سطحی متأسفانه مشکلاتی در این منطقه برای شهروندان ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: امسال برای ساماندهی آب‌های سطحی لوله‌گذاری از خیابان جمهوری تا رودخانه قم جهت دفع آب‌های سطحی بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۱۰ ریال انجام‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تکمیل فاز دو بوستان حنانه در این منطقه را یکی دیگر از پروژه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: فاز دو بوستان حنانه نیز بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

رحیمی از  افتتاح باکس زیرگذر عابر پیاده زیر پل ۹ دی را نیز خبر داد و تأکید کرد: این پروژه نیز بخشی از فعالیت‌های عمرانی منطقه دو در یک سال گذشته بوده و تعدادی از پروژه‌ها نیز در نیمه دوم بهمن‌ماه و با آغاز دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sb5urhba9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما