تاریخ انتشار :شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 2458
مدیر منطقه 6 شهرداری قم گفت: هفت پروژه بااعتباری بالغ‌بر 57 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.
بهره‌برداری از ۷ پروژه در منطقه ۶ شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید رضا حسینی با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرداری قم، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال نیز  هفت پروژه در منطقه ۶ افتتاح‌شده تا گامی دیگر به سمت توسعه در این منطقه برداشته شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم مجموع اعتبارات هفت پروژه منطقه را عددی بالغ ۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: منطقه ۶ یکی از مناطق پرجمعیت در شهر بوده که اجرای پروژه عمرانی در این منطقه با مشکلات فراوانی همراه است.

حسینی یکی از پروژه‌های اجراشده در این منطقه را پیاده راه‌سازی خیابان مطهری اعلام کرد و گفت: این پروژه در سه مرحله قلوه‌ریزی، بتن‌ریزی و موزاییک و بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد ریال انجام‌شده است.

وی ادامه داد: پیاده راه‌سازی خیابان کشاورز جنوبی نیز در سه مرحله قلوه ریزی،بتن‌ریزی و موزاییک بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد ریال انجام‌شده و همچنین در بوستان بانوان نیز قلوه‌ریزی، بتن‌ریزی، موزاییک بتن رنگی، آرماتوربندی و جدول سنگی نیز بااعتبار ۷ میلیارد ریالی اجرا شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم هزینه جدول‌گذاری خیابان سرباز را نیز یک میلیارد ریال دانست و بیان کرد: در این پروژه اجرای جدول و بتن‌ریزی انجام‌شده و همچنین برای آسفالت بلوار حمزه سیدالشهدا (ع) نیز ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسینی اعتبار آسفالت خیابان شهید صیاد شیرازی را نیز ۱۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: آسفالت شوارع خیابان امامزاده ابراهیم(ع) بااعتباری برابر ۱۵ میلیارد ریال و بهسازی نهر خیابان بعثت نیز با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری، خاطرنشان کرد: این هفت پروژه بخشی از اقدامات سال ۹۹ شهرداری قم در منطقه ۶ بوده و تا پایان سال تعدادی پروژه دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.mnuk49nya5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما