تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 2456
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: دفاتر تسهیل‌گری نقش مهمی در توانمندسازی و افزایش مشارکت اجتماعی محلات کم‌برخوردار دارد.
جلب مشارکت‌های مردمی با ایجاد دفتر تسهیل‌گری در منطقه دو
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رضا رحیمی در جلسه با مدیر دفتر تسهیل‌گری منطقه دو شهرداری قم، اظهار داشت: هدف ایجاد دفاتر تسهیل گری بهبود شاخص‌های توسعه همه جانبه و پایدار در راستای توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در ادامه به برگزاری جلسات سال گذشته و نیازسنجی‌های بعمل آمده اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه به صورت فعال با این مجموعه در ارتباط بوده و از جمله فعالیت‌های انجام شده در محله امین آباد می‌توان به روکش و لکه گیری آسفالت، نصب علائم راهنما و ترافیکی و ایجاد سرعتکاه، برطرف کردن مشکل و دفع آب‌های سطحی، لایروبی انهار و کانال‌های سطح منطقه، کاشت نهال و گل و گیاه در معابر سطح منطقه و بوستان‌ها اشاره کرد.

رحیمی افزود: در زمینه فرهنگی ورزشی هماهنگی با سازمان فرهنگی جهت تجهیز مساجد و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه و برگزاری برنامه‌های مناسبتی و نصب ست‌های تندرستی در بوستان‌های سطح منطقه بخش دیگری از اقدامات در راستای اهداف دفتر تسهیل‌گری و مسیر بازآفرینی شهری است.

وی بیان کرد: کمبود فضای بهداشتی و درمانی یکی دیگر از معضلات این محله بود که با تشکیل جلسات مشترک با هلال احمر یک قطعه زمین جهت احداث درمانگاه در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم یادآور شد: با توجه به اهمیت و ضرورت تسهیل‌گری در باز آفرینی شهری پایدار و رسیدگی هرچه بیشتر به محله امین آباد، شهرداری این منطقه با همکاری و حمایت از دفتر تسهیل‌گری سعی در ارائه خدمات بهتر و رفاه بیشتر شهروندان دارد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.warct1a5qbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما