تاریخ انتشار :شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 2439
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به رشد این سازمان از نظر نیروی انسانی، گفت در حال حاضر 60 نیروی آتش‌نشانی در حال آموزش دیدن هستند.
پیوستن ۶۰ نیروی تازه نفس به آتش‌نشانی قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس جعفری بیان داشت: سازمان آتش نشانی امکانات لازم را برای اطفای حریق ساختمان‌های بلند پیش‌بینی و در اختیار ساکنان آن قرار داده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وضعیت شهر قم از لحاظ تعداد ایستگاه‌ها، گفت:  قم تنها کلانشهری است که از نظر تعداد ایستگاه آتش نشانی به استاندارد جهانی رسیده است.

جعفری با بیان اینکه بر اساس استاندارد جهانی در شهر‌ها باید به ازای هر ۵۰ هزار نفر جمعیت یک ایستگاه آتش نشانی وجود داشته باشد، افزود: در حال حاضر ۲۴ ایستگاه آتش نشانی در شهر قم فعالیت می‌کنند.

وی از آغاز ساخت ایستگاه مرکزی آتش نشانی تا دو روز آینده در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: این ایستگاه به مساحت ۲۸ هزار متر مربع با تجهیزات مدرن با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تا سال ۹۲، ۱۷۰ نیروی آتش نشان داشت که این آمار امروز به ۴۷۰ نفر رسیده است، افزود: در حال حاضر ۶۰ نفر هم در حال آموزش آتش نشانی هستند که تا دوماه آینده به عنوان آتش‌نشان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.te8fuqexhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما