تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 2429
دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد؛ شهردار قم در پیامی درگذشت حاج محمدحسین امین جعفری دهاقانی از مدیران فرهنگی سابق استان قم و خادم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، شهردار قم در پیامی درگذشت یادگار هشت سال دفاع مقدس، خادم فرهنگی ،جهادی و مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان قم را تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

ضایعه درگذشت حاج محمدحسین امین جعفری دهاقانی که عمری را در مسیر خدمت به خلق و رضای حضرت حق سپری نمود، باعث اندوه و تألم خاطر شد.

توفیق حضور در آستان سراسر نور و رحمت حضرت فاطمه معصومه(س) و بر تن کردن لباس خدام آن حضرت در سال‌های اخیر، بدون شک پاداش دنیوی عمری مجاهدت و تلاش وی بود که بر پایه اخلاص، تقوا، مردم‌داری و تلاش جهادگونه در مسئولیت‌های مختلف از ایشان شاهد بوده‌ایم و باعث خیرات بسیاری برای کشور عزیزمان و به ویژه استان قم و مردم ولایتمدار آن شد.

تلاش‌ها و خدمات آن مرحوم در مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان قم و نقش ارزنده‌ای که ایشان در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم و پرورش آنان با مفاهیم و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یادها نخواهد رفت و بدون شک باقیات و صالحاتی است برای آن مرحوم در آخرت.

از خداوند متعال برای روح ملکوتی آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

۱۰ مهر ماه ۱۳۹۹

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.rarct1a53bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما