تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 2405
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم ضمن حمایت از غیر حضوری سازی فرآیندهای شهرسازی در قم، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید سبک زندگی ما در بسیاری موارد تغییر کند.
کرونا باید سبک زندگی ما را تغییر دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، دکتر محمد رضا قدیر در گفت و گو با شهرنیوز، اظهار داشت: ما باید از بحران کرونا درس بگیریم و مهم ترین درس ما لزوم تغییر شیوه زندگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با تاکید بر اینکه مردم باید برای این تغییرات توانمند شوند، افزود: دستاورد ما برای پس از بحران کرونا باید تغییرات مثبتی در سبک زندگی‌مان باشد.

قدیر ادامه داد: یکی از تغییرات مثبتی که کرونا می‌تواند در شیوه زندگی ما ایجاد کند، انجام فرآیندهای اداری به صورت غیر حضوری و به حداقل رساندن مراجعات حضوری است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از خدمات به شیوه آنلاین و غیر حضوری یکی از مهم ترین موضوعات در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است، گفت: این کار مستلزم ایجاد زیرساخت و فرهنگسازی است و باید به صورت منظم فرهنگسازی کرده و صبور باشیم تا این موضوع برای همه مردم جا بیافتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه در تمام دنیا خریدهای غیر حضوری و آنلاین در دوران کرونا سه برابر افزایش یافته، ادامه داد: دنیا در حال وفق دادن خود با شرایط کرونایی با غیر حضوری کردن تمام فرایندها است.

قدیر با تاکید بر اینکه غیر حضوری سازی فرآیندهای شهرسازی در شهرداری قم یک گام بسیار مثبت در تغییر سبک زندگی محسوب می شود، اظهار داشت: این کار بسیار پسندیده است ومردم هم باید همکاری کنند چرا که در شهرداری مراجعات زیاد است و احتمال چرخش ویروس هم بسیار بالاست.

وی گفت: ما در مجموعه بهداشت و درمان از این موضوع حمایت کرده و هر کاری که از دستمان بیاید را انجام می‌دهیم.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xqia2bq0pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما